понедельник, 1 августа 2011 г.

In Lupta Cu Puterea

Statul de minciuni si de vorbe goale, arde carnea pe noi cind vedem cum ne mintiti, furati de la noi, si zimbiti. Promisiunile voastre sunt pline cu  venin, toata societatea are gust de saracie, dupa 2 ani oare ce s-a intiplat  ? Suntem tot acolo de unde am plecat. Trebuie sa fim in lupta cu puterea pentru tot ce este al nostru, ne-am saturat de greu , ne-am saturat sa va credem. Spune-mi citi ani aveti de gind se ne minti  ? Bunatatea din sufletele noastre s-a terminat. Bun sau rau esti al meu, si-mi faci rau, faci legi pentru tine, dupa ce faci legi vrei zimbetul meu, cind o sa plece toti sa vedem pe cine te urci, prin tot ce faci esti contra poporului, cum ai vrea sa fim de partea ta ?  Cravatele rosii se arata din nou, daca ar trai Stalin ar zimbi din nou, nivelu de trai e prea sus la noi n-ajunge. Tot ce ne-ati promis ne-a ajuns in singe. Moldova, treestete! Sunt atitea de facut si te-ai ratacit. Cind ne uitam prin geam la lumea care trece si habar n-am, cum reusesc sa treaca pieste probleme ? Noi preferam sa inchidem ochii decit sa cautam hotii, nu mai stie nimeni ce inseamna revolta, greva. Acum daca taci e evoulutie, daca nu zicem nimic nimeni nu zice nimic, te lasa sa mori fara sa lasi nimic, la copii, la cei care o sa vina. Cistigam 200$ pe luna, dar e bine, Moldova este plina de banci ca sa nu cumva sa cazi pe jos daca n-ai ce sa maninci. Schimbarea tre sa vina, de unde sa vina ? Este timpul sa facem ceva si pentru noi



Комментариев нет:

Отправить комментарий