понедельник, 1 августа 2011 г.

Oare totul rezolva timpul?

Credeam ca pe toate le rezozlva timpul, nu le-a rezolvat si suntem tot mai dezamagiti. Ne-am lasat condusi de altii, ne-am revoltat odata si totul a fost apa de ploaie. Multi au uitat cine sunt, de unde vin, ce limba vorbesc, nu o sa puteti convinge ca sunteti cinstiti. Voi acum in Moldova sunteti doar niste oaspeti neinvitati, da cit se poate sa schimbam istoria ? Vorbesc in numele unei generatii noi care s-a saturat pieste cap de voi, sunt importriva tendintei voastre de hotie, nu imi vine sa cred ca am pierdut tot ce e bun in tara asta, cind vom fi cu totii uniti nu vor mai putea opri. Toti am crezut in voi, dar voi ne-ati dispretuiti, crezind ca suntem doar niste robi a aceste tari. Daca ati putea ne-ati fura si casa, nu va mai putem ierta. Toata generatia mea priveste inainte, nu mai crede vorbe, nici juraminte. Oameni, haini ce ne naruiti tara unde va ieste mila cind va vedeti poporul, trist si inlacrimat. Sa intelegeti voi ce vrem sa va vorbim, nu ne inchide gura cind iti vorbim in cor.
                                                              NE-AM SATURAT

Комментариев нет:

Отправить комментарий